24 mars 2015

Den gudomligt goda portobelloburgaren.

Det var en tisdag tror jag, då jag skulle få smaka på en utomjordiskt god portabellaburgare. Jag mötte upp mamma på hotellet hon håller på att inreda. Här är receptionsdisken, fräck va?

Vi promenerade över till Café Heydey där de hade sjyssta skåp på väggarna.

Taket var även det väldigt tjusigt.

Jag beställde Inca Kola. Det var väldigt gott att dricka!

Sedan kom burgaren in. Med glutenfritt bröd. ALLTSÅ DET VAR SÅ GOTT. Jag blev gråtig när jag var mitt upp i ätandet för att...jag vet inte? Jag blev så berörd av smakerna?

Frittsen var av palsternackor. Med tryffelmajjo.

Lägg namnet på minnet plz.

Här är min mamma som är den som introducerade mig för denna fantastiska burgare.

Efter lunchen följde jag med mamma till hotellet för att kissa lite. Sen sade vi hejdå och jag styrde kosan mot Söder.

Jag tog mig till Återvinnarna där en bland annat kan köpa en massa brandsläckare.

Men jag köpte en annan sak. Nämligen en liten glasskål/tallrik. Obloggigt av mig att inte plåta den utanför påsen.

Sedan gick jag förbi Pärlans tror jag och sa hej. Sen promenerade jag förbi Acnes skyltfönster. Sen jag gick jag hem och tänkte på burgaren.


//On a Tuesday a while ago I had lunch with my mum and she introduced me to like the most tasteful portabella burger EVER. I almost cried because it tasted so delicious.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!