19 mars 2015

Firarfikan.

En lördag var det fikarfika. Firarfika lämpar sig bra på Kafé Esaias. De har nämligen väldigt, väldigt gott kaffe.

Jag hade läppstift på mig pga fir.

Vem var det som skulle firas då? Jo, Linda! Hon har fått ett jobb som hon verkligen ville ha.

Hon firade även med att köpa en parfym (samma som jag har faktiskt) till sig själv. Hon testade den på caféet.

Där satt vi och pratade länge. Tycker det känns så fint att få umgås med denna geniala människa.

Sedan råkade vi ta springnota (jag har åtgärdat detta i efterhand), promenerade förbi Vete-Katten där jag passade på att kissa. De har grymt snygga toaletter där som ni ser.

Efter kiss så skiljdes vi åt och jag var pepp hela dagen efteråt.


//A Saturday me and Linda celebrated that she had got a job she really wanted. We celebrated by drinking coffee and talking about life. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!