25 maj 2015

Kvällshäng.

En kväll i april for jag ut till Gröndal. Minns när jag tog denna bild att "nu, nu kommer våren och värmen explodera." LOL. Det har varit kallt sen dess.

Mitt mission i alla fall i Gröndal var att hälsa på hemma hos Linda. Hon bor såhär snyggt.

Så härligt kök!

Och här är hon själv i egen hög person.

Vi satt och snackade och åt raw food-glass. Detta låter ju hur klyschigt som helst hör jag ju, men det är ändå det jag trivs bäst med att göra tillsammans med Linda – äta och prata.

Plötsligt, typ mitt i en mening, frågade Linda om vi kunde gå ut för att plåta lite. Jag ba öh okej. Så gick vi ut till ett fint kvällsljus och Linda tog de här fina bilderna på mig. Haha, minns att vi frös som fan så int var våren på nå intåg den.

Sedan blev det mörk kväll och jag åkte hem. Tycker det känns så ovant att bara åka hem till en vän och liksom bara kravlöst...hänga? Jag gjorde mer sådant när jag var yngre, alltså typ tonåring. Önskar att jag vågade göra det lite oftare.

Hur som helst – mycket fin kväll!


//A couple a weeks ago I went to visit my friend Linda in her lovely home. We ate raw food ice cream and talked (I know, really cliché). 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!