22 okt. 2015

Hoo hooo!

Hallå i stugan! Det var ett tag sedan och jag har ingen annan ursäkt än att jag gått och blivit egen företagare (= mkt att lära sig och hålla i huvudet), fått en del fotouppdrag (= sjukt kul och behöver mkt tid), flyttat ihop med Emil (=så jävla kul och mkt lära sig hur jag bäst kan bo ihop med någon på 22 kvm) och lite bloggtorka förstås. Men jag gillar ju det här placet faktiskt så vi ska om det går att kicka lite liv i det!

De senaste veckorna har jag sysslat en hel del med att plåta hemma hos folk till artiklar för Houzz. Det är asstor sajt/plattform utomlands och nu ska det bli stort i Sverige också och då får jag hänga med på ett hörn genom att plåta bilder. Sjukt kul!


Till exempel har jag plåtat hemma hos Fia, Emils kompis:  En femma på 28 kvadrat 


Till exempel har jag plåtat hemma hos Elvira som bodde i en superfin lägenhet med leksaker som detaljer. Låter kanske knäppt, men det var väldigt tjusigt inkluderat i inredningen: Ett första boende som ärvts i generationer i Stockholm


Till exempel har jag plåtat hemma hos Karolin och Fredrik som bodde i en övertjusig lägga i Vasastan. Karolin var sjukt trevlig. Ville hänga kvar när mitt jobb var klart, hehe: Lägenheten i Vasastan som var en dröm för småbarnsfamiljen


Det senaste jobbet som kommit upp till exempel är från när jag var hemma hos Emelie som har en stor blogg och Instagram (*avis*). Hennes hem kändes som en hotellsvit vilket en ju gillar: Genomtänkta 34 kvadrat hos bloggaren Emelie Ekman


Nå, vad tycker ni? Och är jag ursäktad? :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!