23 nov. 2015

Mys i Göteborg, första dagen.

I september, vilket kan kännas som en evighet sedan, så packade jag ihop mig själv och for till Göteborg för en stund. Göteborg känns som min andra hemstad efter Stockholm. Jag anlände andra hemstaden sent på kvällen och hemma hos Caroline, där jag fick bo i några dagar, väntade varma mackor och té. Vi satt och snackade i någon timme in på natten. Det var verkligen sjukt mys, minns inte senast jag satt uppe med en kompis och pratade in på natten. 

Morgonen efter så dukade Caroline upp denna drömfrukost.

Här är hon <3

Jag bodde i Carolines lägenhet några dagar i vintras när jag tog examen om ni minns. Hennes lägenhet är verkligen stört fin.

I soffan under denna drömmiga lampa sov jag.

Ganska så assnyggt kök va?

Och det var första timmarna i Göteborg. To be continued!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!