10 nov. 2015

På cykeltur.

Min söndag var så fin. Sov länge (hade sovit ca 10h i streck räknade jag ut. bar jobbat ändå), såg klart en film, åt frukost och sen begav sig jag och Emil ut på cykeltur. Vi cyklade hemifrån oss på Söder till Djurgården och sedan Djurgården runt. Alltså Djurgården är helt fantastiskt vackert. Min uppfattning av Djurgården har hittills varit till Rosendahl och Skansen. Men det finns ju SÅ mycket mer än det! Vi cyklade och cyklade i lugn takt, klev av och tittade på lite konstverk. Det var kallt och jävligt för tår och fingrar och vinden var inte att leka med ibland men det gjorde inget, för jag fick göra en av mina absoluta favoritsysslor med min absoluta favoritperson. Efter några timmar på sadel tog vi oss hem, vilade lite, gjorde färska vårrullar till middag och sedan satt jag och skrev medan Emil såg på mer film. En alldeles ypperligt, carpig söndag.

 Obs, jag tog av mig hjälmen för kortet, har nästan alltid cykelhjälm på mig när jag cyklar.

 <34567


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!