9 nov. 2015

En lunch med Linda.

Vad jobbigt det är att skriva inlägg om sjukt goda luncher för längesedan när jag är hungrig som en varg. Aja, anything for you my little readers. En fredag tror jag i typ september så möttes jag och Linda upp på favvostället Pompadour på Borgmästargatan för att käka lunch.

Det är så himla pretty där. Verkligen assnyggt.

Linda hade keps dagen till ära! Nästa sommar är det nog dags för mig att köpa keps också.




De här värmeljushållarna är såååå fina. Önskar mig något roligt djur i julklapp tror jag bestämt.

Ah ni ser ju hur snyggt det är där. Jag är verkligen så imponerad av hur himla snyggt inrett det är både här på Pompadour och på Pom & Flora som är systercaféet lite längre upp på gatan. Det får bli dagens lunchtips för dem som har vägarna förbi Söder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!