21 jan. 2013

Pengabehållaren.

Min nuvarande pengabehållare är ett oystercard-fodral som jag fick på en mässa i London i våras. Den har varit en trogen tjänare men börjar gå sönder i kanterna. Jag är alltså redo för en ny med andra ord. Här har jag lite kandidater, dessutom på rea! (hint till mina framtida förbipasserande besökare...)
 
Denna gula skinnskapelse med rosa vid dragkedjan som kommer från Acne.

Denna brunna skapelse med svart vid dragkedjan är faktiskt ännu snyggare och därmed en starkare kandidat. Också från Acne.



 Och som otroligt starkt kandidat har vi den här fantastiskt fina handgjorda skapelsen! Ramlade över denna hemsida (Rennes) och hittade den här fina lilla. Mönstret är olika på alla eftersom alltså hen gör dem för hand. Så himla tjusig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!