9 apr. 2013

Semester stavas Thailand.

Hallå! I skrivande stund ser jag ut som ovan; matchar linnet med passet! Varför det undrar ni? Jo, jag ska ha lite semester. Världens bästa mamma (min mamma alltså) fyller dubbelt så mycket som jag gör i år (25+25) och det vill hon fira med sin karl och sina fyra barn (där jag ingår) i Thailand! Jag drar alltså till Thailand i morgon!!!!111ettt Det ska tydligen regna och åska och ha sig under hela våra vistelse där men vad gör det, tänker jag. Det kommer ju fortfarande vara varmt och varenda cell i min kropp längtar å det grövsta efter just värme. Har packat fyra böcker, yatzy och antagligen ett plagg för mycket.

Har lyckats aktivera bloggfunktion via mobilen så jag kanske sticker in här någon gång och säger tjenaTJENA. Jag har tidsinställt lite inlägg också så ni behöver inte vara oroliga för helt utebliven uppdatering här.

Skulle längtan bli för svår så kan ni ju alltid spana in vad jag uppehåller mig med på Instagram eller spana in mina korta videos på Vimeo eller varför inte glutta på min portfoliosida som ska uppdateras så småningom med lite skolarbete och skarpa projekt.

Puss och kram så länge och glöm ej YOLO och CARPE DIEM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!