15 juli 2013

Kaffeverk och ekobarer.

 Tänkte vi skulle ta oss en titt vad jag hade för mig i onsdags!

 Jag mötte upp Karolina på Kaffeverket för varsin cappo och recap eftersom vi inte setts på en vecka pga hon har hängt på sitt landställe.

 Hejhej.

 Väldigt tjusigt att utsikten från fönstret var en klassisk vacker innergård i Stockholm.


Och så fick Karolina en extremt försenad födelsedagspresent av mig. Såhär glad blev hon. Tur det i och med att presenten var två månader försenad...

Senare på kvällen tog jag mig till Ecobaren som ligger i Centralbadet. Min kompis Camila jobbar där och hade ordnat AW. Ecobaren har bland annat en meny med bara raw food, och sånt älskar man ju. Eller jag i alla fall.
 
Älskar raw food så pass mycket att jag beställde in den här MAGNIFIKA rätten. Det var en zucchinitagliolini med tomatsås, chili, oliver, kapris och var toppad med ricottaost gjord av cashewnötter samt pumpaparmesan. SÅ GOTT.

 Efter ett tag rullade denna godbit upp vid sidan om bordet

 tillsammans med Elisabeth!

 Hej bebis!

 Elisabeth tog en raw food-drink.

 Laura satt och höll mig sällskap och gav mig mycket tips om när man ska söka sista minuten-resor.

 Fick hålla bebisen lite.

 Är galet förtjust i att hålla och mysa med små, tjockkindade människor.

Som tur var tyckte Ted att det var rätt chill att hänga i min famn så vi bäddade in honom lite i hans filt.

Elisabeth och jag snackade om att vi borde gå på samma yogapass dagen efter.
 
Då passade Ted på att somna i min famn. Alltså goset på det?!

 Sen blev det lite för kallt för att sitta ute tyckte vi.

Så jag, Ted och Elisabeth tog sällskap till tunnelbanan. 

Och det var den onsdagen!


Last Wednesday I met Karolina for some cappuccino at Kaffeverket. In the evening I went to Ecobaren to eat some delicious raw food and to snuggle with my friend's baby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!