13 juli 2013

Lov, yoga och sallader.

Hallå lilla blogg! Det står lite i stiltje härinne. Enda förklaringen till detta är att jag unnar mig lov och att det inte händer så mycket eller att jag gör särskilt mycket för den delen heller. Jag går upp ur sängen på förmiddagarna, äter frukost på balkongen i bikini, läser alla delar i DN med solen gassande ovanför. Ibland gör jag något ärende på stan. På kvällarna lagar jag och Johan extremt goda olika sallader. Tror vi är salladskungar numera. Salladerna (otroligt torrt och tråkigt ord för något så gott?) äter vi på balkongen, i parken eller bara vid köksbordet.

Veckans utmaning är att ta mig till ett bikramyoga-pass varje dag. Jag är inne på min tredje dag idag och har sju dagar kvar på 10-dagars utmaningen. Bikramyoga för de som inte vet är yoga under 90 minuter i 40(!) graders värme. Sjukt jobbigt men det gör mig mycket gott psykiskt. Får höra saker från instruktören som: "learn the difference on what you want and what you need" och "think less, be more".

Trots mina lovaktiviteter så har jag lite inlägg förberedda som kommer upp då och då, så håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!