17 juli 2013

Yogi for the win.

Som jag nämnde i ett inlägg tidigare så bejakar jag under tio dagar min inre yogi. Såhär lite kläder har jag på mig på passen och såhär bra balans har jag nu efter (i skrivande stund) 6 gånger. Hela passet utförs i 40 graders värme och passet är totalt en och en halv timme långt. Första gången är. så. jobbig. Men igår gick det bättre i vissa positioner och idag (den sjätte gången) gick det faktiskt jättebra! Kände mig vig och stark och sånt. Dessutom får man lite mer muskler och de markeras lite grann också vilket är super om man ska bära runt på en resväska som jag ska göra om några dagar...

Precis! Jag ska ut och fara och flänga igen, men vars jag ska fara och flänga runt någonstans avslöjar jag inte riktigt än...

PS. Världens fräckaste grytvante, som är i form av en fisk, har jag döpt till Anders och hängt som dekoration i köket som syns till höger om mig i bild BECAUSE IT IS PRETTY. Om någon undrade. DS.


So this how I look like when doing bikram yoga. When I'm writing this post, I've done bikram yoga 6 times and I feel I'm getting better and better. I also feel stronger which is a good thing since I'm going to need to carry my suitcase in a couple of days since I'm about to travel again!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!