19 juli 2013

Mot nya öar.

Idag är det avfärd! Ska ÄNTLIGEN få åka på solsemester! Charter så det skriker om det, men vad gör det när man åker med en favoritperson? Det har ju å ena sidan inte varit fy skam med vädret här i Stockholm framförallt de senaste två veckorna, men det ska bli himla skönt att vara på en ny plats, att någon annan bäddar sängen varje morgon och att någon annan dessutom lagar frukost åt mig. Vad är det här för plats då, undrar ni? Vi åker till Mallorca! Palma närmare bestämt. Eller a, nästan Palma. Någon kilometer därifrån bara.

Medpackat har jag bland annat supersnyggt nagellack från Essie som jag fick i födelsedagspresent, en ny bikini, ekologisk kokosolja som ska användas som solskydd, yatzy, solglasögonen, min fina plånbok som jag gav till mig själv i födelsedagspresent, en av mina elva hemlånade böcker (återkommer om den är läsvärd), passet(!) och en sjal som ska hjälpa till att få undan lockarna lite grann.

Har förberett lite inlägg när jag är borta också! Och justejuste. Om det är någon som har tips på vad man kan göra eller äta på Mallorca så mottages det gärna!

¡Viva España!


Today I'm traveling to Mallorca with one of my favorite persons! I'm going to read, sleep, bath and eat a lot of the breakfast buffet on the hotel. If you have any tip on what to do or what to eat on Mallorca, please tip me! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!