2 mars 2014

Gourmet-lördagen.

 Så igår var alltså en så kallad gourmet-lördag. Jag började dagen med ett yogapass, sedan mötte jag upp Johan och gick på stan och shoppade(!) kläder. Av en slump träffade vi på Elin inne i en butik. Hon föreslog att vi skulle följa med och fika och det tyckte jag och Johan lät som en bra idé.

Peter, Elin och Malin.

 Flingan var med också! Elins föräldrars hund som hon passade.

 Vi satt utomhus på en av Göteborgs mysigaste innergårdar och sipprade på kaffe.

 Det var lite kallt utomhus men vi hade filtar och det var så jävla trevligt så det gick hyfsat bra att ignorera kylan.

 Min gulliga shoppingkompanjon.

 Här kan en se hur mysigt och trevligt mellan Malin och Lars jag tyckte att det var.

Jag var förstås rebell och drack cappo (svingod var den) medan de andra drack kaffe.

Efter fikat så bröt vi upp och jag åkte hem och tvättade. Sedan mötte jag upp Johan och Mondji och gick och drack öl. Sen kom Ingrid dit där vi var. Det blev en stektrevlig kväll också och jag ramlade hem klockan fyra tror jag. Mycket, MYCKET bra lördag!


//Yesterday was an epic Saturday! I went shopping with Johan and then we had a spontaneous fika with a couple of friends. Later in the evening I went out for a beer or two with Johan, Mondji and Ingrid. It was a great Saturday in many ways!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!