1 mars 2014

Morgonstund har svart guld i mun.

Sista fredagen och samtidigt sista dagen i februari så tyckte jag och Hans att det vore väl ypperligt att ses så tidigt som möjligt för att starta dagen tillsammans med varsin kopp cappo.

Så vi möttes upp på Viktors Kaffe inne i stan innan klockan ens hade slagit åtta. Beställde varsin cappo och satte oss i soffan. Kolla vilket fint ollon jag fick i mitt mjölkskum <3

Helt plötsligt var klockan jättemycket och Hans behövde skynda tillbaka till sitt kontor (läs: vardagsrum) för att fortsätta på sitt examensarbete.

Jag vill öva lite på att plåta med storkameran vilket jag fortfarande känner mig lite ringrostig på. Hans ba "åååh skyndarej råååh!".

Alltså kolla ringrosteriet? Hur kul är den här bilden egentligen? Inte alls? Måste plåta mer och öva upp mig lite.

Typisk ska-jag-behöva-vänta-hela-dagen-på-dig-eller-?-pose.
  

Jag bad Hans plåta mig. Det gick sådär först. Jag är liksom inte ens i fokus. Vill att allt fokus ska vara på mig. Nä skojja ba. Inte.

 Tillslut hamnade jag i fokus! Om än i väldigt morgontrött tillstånd. 

 Sen skiljdes vi åt och började jobba på våra respektive examensarbeten. Mycket bra start på dagen!


//Yesterday me and Hans met up at a café early in the morning to begin our day with a cup of coffee together. Love this kind of morning procedure.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!