21 maj 2014

En rosa helg.

Nu är det redan onsdag och alltså typ mitt i veckan. Men ville bara berätta om att jag hade en mycket fin helg. Inte en typisk fin helg som liksom handlade om en massa carpande i olika slag, mer liksom kärleksmässigt fint. Har ju ändå flera människor i mitt liv som jag tycker väldigt mycket om som också tycker om mig tillbaka. Tycker om på riktigt liksom. Det är väldigt fint. Och kärleksboostande.

Annat som var fint var det rosa trädet som stod på innergården där Emil bor. Den färgen på träd är ett väldigt visuellt lyckat koncept. När det blåste till lite så flög blad från trädet iväg och påminde mycket om konfetti. Nästan för filmiskt.

Nu blir det troligtvis inga fler resor till Stockholm innan jag flyttar upp igen i mitten av juni. Herregud, det är bara jag och Göteborg några få veckor till. Så skrajsigt!


//My weekend in Stockholm was so lovely. Lots of love from friends, family and my love.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!