3 juni 2015

En allé och presentutdelning.

Förra veckan, innan Smålandsfesten, så ville jag fira Linda lite på egen hand. Så vi möttes upp efter mitt jobb och promenerade förbi Humlegården bland annat. Bli inte lurade nu av bilderna att det var varmt och grönskande. Det var bara grönskande kan jag säga.

Vi satte oss ner på den lilla uteserveringen på Konditori Kringlan. En supermysig pärla till café på Linnégatan. De hade även en glutenfri bakelse som var god. Tipstips!

Linda var fin i leopard och en numera 30 årig ålder.

Lite presentöppning. Hon blev mycket glad för presenten :) 

Efter att ha fikat ett tag och öppnat presenter så fortsatte vi promenera upp mot Valhallavägen. Vi promenerade bland annat förbi Karlaallén. Tycker det att den allén är Stockholms vackraste att strosa igenom. Också ett tips faktiskt.

Ljuset låg väldigt fint i allén på Valhallavägen så jag bad om att få ta lite portätt på Linda. Det fick jag och de blev väldigt fina tycker jag själv.

Sedan var det dags för mig att ställa mig framför kameran och...ah. Uppenbarligen ganska svårt att vara avslappnad framför kameran.

Antar att jag får träna lite på detta.

Hur som helst! Fin torsdag!


//Last week I had a birthday fika with linda. Afterwards we found some really good light in an alley so we took some portraits.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!