1 juli 2015

Minisemester i Malmö, del III.

Sista delen av minisemestern i Malmö!

Sista delen av Malmö var en söndag. Solen sken och Malmö visade sig från sin vackraste sida.

Vi promenerade bort till Systrar & Bröder som hade bland annat glutenfritt på sin frukostbuffé.

Och massa annat gött. Billigt var det också, 105 kr(!) för hela buffén.

När jag fått i mig lite föda så kunde jag lyfta blicken från tallriken och såg att stället var ju ganska snyggt.

Med massa frukost i magen så vaggade vi tillbaka till lägenheten och packade ihop våra grejer för att checka ut. Väldigt frestande att gosa ner sig i sängen igen kan jag säga er...

Det fanns ingen tid för söndagsgos! Vi skulle nämligen iväg på det här kuliga: cheerleaderuppvisning!

Det var Nima och hennes lag och en massa andra lag som hade uppvisning i cheerleading.

Det är verkligen inte varje dag som jag går på cheerleader-uppsvining ska jag säga er.

Det var verkligen askul att titta på.

Alla lagen var grymma på sitt sätt och jag blev så himla rörd av...ja, jag vet inte av vad egentligen. Men väldigt gråtit blev jag i alla fall.

Åh herregud misntingarna på 3-5 år.  Väldigt gulligt!

I andra halvek så smög jag och Emil iväg till stationen med ett quickstop på ICA där jag sprang in i Erik som var med på 30 års festen jag var på uppe i Norrtälje för några veckor sedan. Liten värld! 

Efter det mötte vi upp Emmi för en fika på centralstationen. Mysigt att ses en snabbis.

När tåget åkt i 10 minuter ungefär så stannade det för det var någon eller några som sprang runt på tågspåret mellan Lund och Malmö. polisen var ute och letade och det slutade med att vi stod stilla i 2,5 h. Hehehe. Tur att de hittade personerna levandes!


//Third part of my mini vacation in Malmö. It included cheap gluten free breakfast buffé, cheerleading and fika with Emmi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!