23 okt. 2015

Fredag igen.

Hörrni det blev fredag den här veckan också. I morse mötte jag upp Antonia tidigt för att dricka en morgonkaffe tillsammans. Sedan gick vi och plåtade ett hem. Sedan gick jag till min skrivbordsplats och där upptäckte jag att det fanns prinsesstårta. Det är ju gluten i den men jag tycker att prinesstårta (och nästan alla annan tårta också) är så himla gott så jag kan ju inte låta bli. Jag skrapar av allt som inte är glutenbotten. Tog ett Photo Booth-foto för att visa hur det ser ut när jag äter rojal tårta.


Hittade även detta foto i Photo Booth. Jag och Mondji skulle jobba på en grej för några månader sedan. En av oss somnade när den andra satt och skrev ihop en presentation. Såatte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!