26 okt. 2015

Söndagsgos.

Igår drog jag mig i sängen så länge jag kunde eftersom att det var söndag. Efter dragningen så klädde jag på mig och tog mig ut till Aspudden. Där bor Amanda. Hej Amanda!

Jag och Karolina hade blivit hembjudna på söndagsfika hos Amanda. Hon bor så sjukt snyggt som ni ser.

Denna gosiga säng alltså. Ser oerhört inbjudande och skön ut. Hotellkänsla all over.

Amanda hade bakat jättegoda chokladiga, sega saker.  Tror vi klämde lite mer än halv plåt under fikat.


Solen föll in så fint från fönstrena.

Karolina inspekterade inredningen hon också.

Dukat för fika!

Amanda hade växter typ överallt i lyan. Växter, både krukväxter och färska snittblommor, värmeljus och böcker är mitt recept för ett mysigt välkomnande hem. Slår aldrig fel. Alltså om du inte endast har böcker om hur en dissekerar grodor kanske.

Aaaah denna vy = <3

Sedan satt och vi snackade om livet och jobb. Mest jobb faktiskt.

Efter ett tag tackade jag och Karolina för kaffet och rörde oss från Aspudden. Mycket gosig söndag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!